برندشناسی زاپوس
یک برند در مورد خوشبختی ؟ دیزنی ؟ در واقع ، آن زاپوس است.
در سال ۱۹۹۹ نیک سوئینمورن یک روز خسته کننده را صرف تلاش برای پیدا کردن کفش کرد. فروشگاه ها اندازه یا رنگ و مدل دلخواه او را نداشتند. او برای خود استدلال کرد که یک خرده فروش آنلاین می تواند با داشتن طیف گسترده ای از ذخیره کفش باعث حذف این سرخوردگی شود ، او یک شرکت با نام شوسایت افتتاح کرد. تا حدودی به دلیل اینکه سال ۱۹۹۹ اوج رونق اینترنت بود. سوئینمورن این ایده را به شرکت سر
ارزشهای سازمانی را اولویتگذاری کنیدچارچوب ذهنی لازم برای انتخاب بین نظرات متضاد و گزینش ایدۀ اصلح را در بین کارکنان سازمان پدید آورید. عملکرد شرکتهایی که از اولویتبندی ارزشهای خود ناتوانند دچار اشکال خواهد شد. اندرو کَرتون در مطالعۀ بیمارستانی خود دریافت که وقتی مدیران مراکز درمانی چشماندازی امیدبخش ترسیم کنند، نرخ پذیرش مجدد بیماران دچار حملۀ قلبی در بیمارستان آنها کاهش و در عینحال بازدهی سرمایه افزایش مییابد. البت
یکی از فاکتورهایی که اهمیت زیادی در موفقیت دارد، این است که در طول زندگی خود، از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کنید. همیشه در زندگی، مهارتها و تکنیکهای جدیدی وجود دارد که باید آنها را یادبگیرید. اگر شما به زندگی نامه افراد موفق هم، نگاهی بیندازید، به اهمیت این موضوع پی خواهید برد. وارن بافت، بیشتر وقت خود را صرف خواندن و یادگیری میکند. بهترین کارآفرینان دنیا، هیچ گاه وانمود نمیکنند که از همه چیز اطلاع دارند. آنها میدانند که برای م
همان طور که بیشتر بازاریاب ها هر از گاهی تجربه کرده اند، جلب مشتری و مغلوب یک رقیب سرسخت نشدن، ارزش زیادی دارد. افزایش وفاداری مشتری باید یک اولویت باشد؛ در غیر این صورت مشتریانی که شما با تلاش بسیار به سمت خود جلب کرده اید، می توانند در یک چشم به هم زدن، ناپدید شوند.برای جلوگیری از این اتفاق، 25 راه برای افزایش وفاداری مشتریان شرکت شما معرفی می کنیم. 1.ارزش های مشترک را بیان کنید .برای شکل گیری یک ارتباط پابرجا با مشتریان نیاز است ارزش هایی م
درباره این سایت